duminică, 18 mai 2014

Forme geometrice


O noua serie de desene realizate de Dia in numai doua zile, mi-a indicat ca este pregatita pentru a aprofunda formele geometrice. De fapt, aceasta perioada sensibila pentru forme geometrice a tot aparut si a disparut de-a lungul timpului, fiind, de fiecare data, tot mai intensa.










Pentru a ma asigura ca nu este doar o perioada scurta, trecatoare, influentata de factori externi, mi-am propus sa o urmaresc si in cadrul atelierelor Montessori pe care le mai organizam la noi, alaturi de alti copii.

Dupa cateva zile, chiar si in cadrul atelierului Montessori, Dia a si-a ales piesele de tip mozaic si a lucrat cu foarte mare placere, in timp ce prietenele ei s-au concentrat mult asupra cifrelor si a jocului cu animale.


Imediat, ne-am apucat de lucru in atelierul casei pentru a pregati cutiile geometrice de tip Montessori. Intre timp, am jucat diverse jocuri cu forme geometrice care i-au placut mult. 
Pe unele dintre ele le-am jucat impreuna cu prietenii...



...pe altele le-am jucat in familie, seara...


...iar pe altele si le-a ales in timpul liber...


4 ani si 7 luni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu