joi, 29 septembrie 2016

Marea si nisipul

          Suntem printre putinii norocosi care traiesc la malul marii si vara ne bucuram de fiecare clipa pe plaja! Am adus plaja si marea chiar si in casa noastra alaturi de cateva prietene. Am pictat, decupat, am vazut documentare pentru copii.

 
Dintre toate enciclopediile pe care le-am studiat inainte de a incepe activitatea, am ales-o pe aceasta de la editura Larousse: "Prima mea carte despre mari si oceane". Mi s-a parut cea mai potrivita pentru aceste prietene dornice sa lucreze in echipa, fara sa citeasca prea mult inainte, dar sa-si foloseasca imaginatia, puterea creatoare si cunostintele acumulate. Avand imagini mari si text scurt, care cuprindea esentialul, enciclopedia pentru prichindei a fost de un real ajutor in desfasurarea activitatilor urmatoare.




Ciclul vietii





 Experimente privind gradul de salinitate al apei, evaporarea apei sarate, 
obtinerea unui praf de sare de mare


Ora de pictura- Caracatite palmate



Nisipul provenit din macinarea coralilor



 Documentare despre modul de formare a nisipului alb


Obtinerea unor plute si observarea modului in care plutesc


 Colaje cu materiale din natura



           Aceasta enciclopedie ne-a furnizat si alte date interesante pentru copii, precum informatii despre flux si reflux, importanta marii si a plajelor pentru diverse tipuri de animale, diverse tipuri de tarmuri. Am urmarit si documentare pentru copii gasite pe youtube. 
          Dia a fost fascinata de o poveste despre mitul existentei sirenelor. Intr-o postare viitoare voi scrie spre ce a condus de fapt, fara sa ma astept la acest lucru, aceasta tema.

6 ani si 10 luni


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu