marți, 24 ianuarie 2017

Alexandru Ioan Cuza si Mica Unire

Despre Alexandru Ioan Cuza si despre Unirea Pricipatelor Romane am tot vorbit in fiecare an, dar cum nu suntem elefanti, "toate-s vechi si noua toate". Cu toate acestea, in fiecare an priveste Unirea dintr-o alta perspectiva, o intelege altfel, o impresioneaza alte lucruri... Daca in anii trecuti era mai impresionata de joc in sine, ori de povestile despre unire, anul acesta a pus o gramada de intrebari despre Imperiul Otoman si despre sultan. 

Am inceput a vorbi si a desena Romania de azi...


...apoi ne-am intors in timp sa vedem cum arata in anul 1859.





Am citit povestirile istorice, am cantat Hora Unirii si am colorat.



Ca element de noutate, anul acesta am adaugat o axa cronologica, axa timpului, care ne ajuta sa localizam fiecare eveniment, sa facem legaturi intre diverse intamplari, sa invatam intergat. Astfel, pe 15 ianuarie cand am vorbit despre Mihai Eminescu, am adaugat chipul lui si data de nastere pe axa noastra, pentru ca acum sa observe singura ca el avea doar 9 ani in momentul Unirii si ca locuia chiar in Moldova aceea care s-a unit.









7 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu